Feriehuse og golf

Lej et sommerhus og få ubegrænset adgang til golfklubben

Golfophold i Hurup Thy

Vi tilbyder et sommerhus-golfophold med fri golf på Sydthy Golfklubs 18-hullers bane i Hurup Thy, Nordjylland.

Feriepartner Thy lejer en række sommerhuse ud til billige priser få kilometer fra Sydthy Golfklub, der ligger naturskønt placeret på kanten af det barske Vesterhav og den milde Limfjord.

Når du lejer sommerhus hos Feriepartner Thy, får du gratis og ubegrænset adgang til golfklubben.

Når du modtager nøglerne til dit sommerhus og er klar til at starte dit ophold, modtager du samtidig oplysning om den kode, som du kan benytte, når du vil bestille greenfee og tjekke ind i klubhuset hos Sydthy Golfklub.”

Kontakt os og hør mere om vores golfophold

Er I interesserede i at høre mere om vores golfophold, er I altid meget velkomne til at kontakte os, enten på telefon 97 97 19 44 eller e-mail info@sydthygolfklub.dk.
Booking af feriehusene med golf, sker gennem Feriepartner Thy.

​Om Feriepartner Thy

Feriepartner Thy i Nr. Vorupør bliver drevet som en integreret del af den store købmandsforretning, som samtidig med at være et moderne supermarked, MENY Vorupør, også giver dig mulighed for at leje feriehuse, checke ind og ud på Strandgaardens Camping, melde dig til rideture på islandske heste, melde dig til tennis og meget, meget mere.

Vi har vores nøgleudlevering i forbindelse med vores kioskafdeling, lige når man kommer ind i forretningen, og vi styrer ellers den øvrige administration fra vort kontor, som ligger bag ved forretningens lager.​

Feriepartner Thy

Vesterhavsgade 44, Nr. Vorupør

DK – 7700 Thisted

Tlf.: +45 97938022

feriepartner-thy-2021_24479
2023 - Logo Feriepartner Limfjprden

Sommerhuse med gratis greenfee til Sydthy Golfklub.

Det kræves selvfølgeligt at man har fuldgyldigt DGU kort
(eller tilsvarende udenlandsk kort)

Sommerhus 153 – Sivsangervej 4,  Agger – Link:

Sommerhus 157 – Isfuglevej 17, Agger. – Link:

Sommerhus 193 – Vesterhavsvej 36, Agger. – Link:

Sommerhus 194 – Vesterhavsvej 7, Agger. – Link:

Sommerhus 306 – Klitvej 6, Agger. – Link:

Sommerhus LF112 – Ingeborgs Allé 12, Kjærgaarden, Limfjorden. –Link:

Sommerhus LF307 – Blåmejsevej 2, Draget, Limfjorden. – Link:

Sommerhus LF484 – Gunhildsvej 56, Kjærgaarden, Limfjorden. – Link:

Sommerhus LF509 – Ingeborgs Allé 1, Kjærgaarden, Limfjorden. – Link:

Sommerhus LF530 – Hannesvej 30, Kjærgaarden, Limfjorden. – Link: