Par3 banen

Par3 bane for begyndere og øvede

Sydthy golfklubs par 3 bane er en pay and play bane, som alle kan købe sig ret til at måtte bruge.

Banen er sjov for både den øvede og den uøvede, førstnævnte bruger ofte banen til at øve sit korte spil.

Familiegolf – generationerne kan samles på par 3 banen.

Endelig en sport som hele familien kan dyrke sammem, uanset hvor øvet eller uøvet man er. Handicapsystemet gør samtidig at alle generationer kan dyste på ligefod og med hinanden, også selv om der er en rigtig dygtig spiller iblandt. Derfor er det ikke på forhånd givet hvem der vinder.

Et besøg på vores par 3 bane vil give hele familien en rigtig sjov og god oplevelse.

Hvad er en par 3 bane ?

En par 3 bane betyder blot at en rigtig dygtig spiller kun bør bruge 3 slag pr hul, vi har seks huller og derfor kan en rigtig dygtig spiller klare den i 18 slag. Som nybegynder bruger du sikkert langt flere, men du kan sagtens gå sammen med en langt dygtigere spiller på en par 3 bane.​

Hvad gør jeg ?

Hvis der kun er tale om få personer går du bare ind i klubhuset og betaler Greenfee, der ligger kuverter og mærker, som beviser man har ret til at spille.

Hvis der er tale lidt flere personer er det en god ide at rette henvendelse til kontoret og sikre der er plads og evt. udstyr til det antal personer der kommer .

Når du har betalt Greenfee har du ret til at benytte alle klubbens facilliteter dog undtaget 18. huls banen. – det gælder fra du har betalt og resten af dagen.

Hund med på banen er tilladt. Klik her.

Husk udstyret kan lejes i klubhuset !!

Klik på nedenstående galleri og se uddrag af banen.​